Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Thursday, August 19, 2010

TERINGIN

Helaian atas meja gua memang dah buat hal masing-masing. Gua pun buat hal gua sendiri sambil gua buat kerusi gua berdiri dua kaki depan dan juga belakang. Dengan pen gua tinggal sebatang sebab makcik koperasi cuti bersalin. Patutlah gua tak berapa nak feel jawab ujian ini hari.

Tingkap gua kasi buka luas-luas. Langsir gua sisip ke dalam menghampiri meja gua. Agak terang keadaan di bawah. Gua sengih sorang-sorang tengok kutu gua lari-lari sambil melenturkan badan dengan pelbagai gaya dan aksi sambil sedikit carutan kadang-kadang terpancut.

Gua scroll atas bawah tekan kanan sikit gua selak muka surat baru. Tak banyak yang gua baca gua balas. Sekali lagi gua scroll atas bawah. Tiada yang menarik perhatian gua sangat.

Kan seronok kalau sekarang ni gua boleh geli-geli dengan awek........

3 comments:

Bulan said...

aik. like post sniri? hohoi~ =D

Amirul said...

terlike la....hehe

Bulan said...

hahaha
ye je.. ala.. da like tu like je la..
unlike pulak..
tape skali skala pasan.. hohoi~ =p