Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Wednesday, August 11, 2010

RAMADHAN

Gua punya target ramadhan ni gua nak

- beli ayam golek pastu makan sorang-sorang.

- ngorat makcik jual kuih

- curi mesin tebu dengan tebu-tebunya sekali

- rapat dengan imam atau tok siak surau-surau lebih-lebih lagi lepas tarawikh

- gegar kedai mamak yang kedainya dibiarkan separuh terbuka

- khatamkan quran





notapingganmangkuk: alhamdulillah sebab tahun ni gua dapat jumpa dengan ramadhan lagi. walaupun gua rasa baru je gua posing-posing tangkap gambar tepi gambar pakai semat-semat gua tetap gembira menerima kedatangan ramadhan. gua rasa kuncu-kuncu gua boleh tahan nafsu serakah dorang dari melakukan onar di dewan kuliah, bilik kuliah mahupun bilik tutor.

1 comment:

Bulan said...

haha
makan ayam golek x ajk org~ :p