Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Saturday, August 14, 2010

PANAS

Malam tu memang cuaca agak ideal untuk mengalami mimpi-mimpi indah. Jadi, gua ambil keputusan untuk merasai aura malam itu dengan bertapa bersama komputer riba gua. Gua terus selak buku biru gua. Tak banyak benda yang gua kena baca. Gua selak satu-satu sambil senyum-senyum. Dalam keadaan yang sedang seronok, ada satu ayat yang betul-betul buat gua panas. Gua dapat rasa jantung gua pam laju-laju dan tangan gua gigil-gigil nak bagi penumbuk dan pelempang. Gua memang panas sampai gua terus bukak baju dan buka tingkap luas-luas.



notabukulima: gua bukan tak berani. gua cuma ada banyak komitmen yang gua kena utamakan dulu sebab gua masih bergelar seorang pelajar sama macam lu. lu pun gua tengok hidup terumbang ambing. so takyah la nak berlagak macam lu tu bagus sangat ok.

p/s: i'm not hotter than u!

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN!!

No comments: