Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Thursday, July 1, 2010

POSTER BOY

Muka korang memang banyak ditampal merata-rata tapi persembahan korang semuanya amat 'memuaskan'. Ni dia muka-muka dorang yang menyerikan FWC tahun ni. Syabas dan tahniah lah diucapkan kat korang berlima ni.

bermula dengan........

no.5
Fernando Torres. Kau main memang macam kau main masa kat Liverpool. Aku suka sangat. Penat je Villa bagi bola kat kau tapi.......


Seterusnya, pemain handalan dari Inter Milan....
No.4
Samuel Eto'o. Dia ni memang bukan menjadi kegilaan ramai gadis-gadis yang hanya menonton bola sebab nak tengok jejaka tampan yang berotot. Tapi bagi penggemar bola yang setia, mata kami memang tertumpu padanya. Kau agak perform tapi cuma team kau je yang tak mampu bermain dengan bintang macam kau.

Sekarang, aku rasa korang memang tak sangka tapi memang kalau korang tengok dia main memang seronok tapi cuma dia tak menjaringkan gol. So, ini menyebabkan persembahan kau tak menepati cita rasa peminat bola sepak dunia ni

No 3


Lionel Messi.
Penyerang dari kelab Barcelona ni memang lincah tapi tak menjaringkan gol langsung sepanjang 4 perlawanan.


Ini turut diikuti oleh

No 2


Wayne Rooney
. Ya...tu dia pemain harapan England dan Manchester United. Aku tengok kau main macam pe tah. Aku rasa kau terbawak-bawak dengan iklan Write Your Future tu lah sebab tu prestasi kau dalam Piala Dunia ni tak menyerlah.


Sekarang sudah sampai ke juara, aku rasa bagi penonton setia korang pon akan setuju dengan aku. Dia pernah menjadi Pemain Terbaik Dunia.
Jeng...jeng....*drum roll*.......Kaching...




Cristiano Ronaldo. Dia memang kacak dan sasa. Ramai pompuan sokong Portugal sebab nak tengok dia beraksi. Aku rasa persembahan kau paling tak mantap sebab semua orang dah tahu cara kau main. Lagipun, kau kena mark kaw-kaw punya. Takpe...aku paham tapi dengan title kau tu takkan kau tak boleh buat sesuatu kot?

No comments: