Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Sunday, July 4, 2010

NAZAR

Macam biasa bila gua balik kerja gua pon guling-guling atas katil tak pun sofa yang empuk tersergam indah di ruang tamu rumah gua. Gua ambil keputusan gua nak lelapkan mata gua sebab semalam gua tengok Ghana main. Lu orang memang terbaek tapi jangan sedih-sedih sebab lu orang punya negara memang supportive.

Dalam gulingan gua yang agak berahi tu tiba-tiba terlintas imej Maradona tapi dalam keadaan segak berbaju sambil mukanya riang gembira. Menggelisat gua bangun. Gua cuba tarik nafas dalam-dalam untuk tenangkan diri gua. Gua cuba mencari apa maksud lamunan gua sebentar tadi? Adakah nazar dia untuk menayangkan tubuh badannya itu berjaya??

Gua cepat-cepat bukak laptop gua yang sememangnya dah terpampang kat sudut tu. Gua cari-cari, gua baca-baca. Gua risau dan berharap German dapat bantutkan nazar jiran gua tu.

Cerita selanjutnya boleh baca di sini sana




notabukulima: german main memang cantik tp tak kurang juga argentina. again, its all about luck dan niat kita kena betul. tak gitu encek maradona??

TRIVIA: maradona > maradono
messi > messy
tevez > takbes


gua suke tengok aksi-aksi penyokong yg menukar gambar profile mereka di facebook. nasib baik gua tak sesengal tu.

No comments: