Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Thursday, July 8, 2010

PIALA DUNIA YANG LAIN

Itu hari gua ada cerita pasal RWC yang akan diadakan pada tahun hadapan. Gua masa sekolah-sekolah dulu memang main kriket untuk cari merit. Jadi, tadi ada lah belek-belek tiba-tiba gua dapat tahu yang Cricket WC turut berlangsung pada tahun hadapan. Gua senyum nipis. Gua memang nak tengok tapi tu lah kat Malaysia memang sukan ni memang langsung tak dapat tempat di hati rakyatnya yang hanya tahu minat bola yang memang semestinya takde hala tuju. Gua sedih tapi kalau lu orang nak tengok live benda-benda ni memang lu orang boleh mati kebosanan lah sebab match dia memang makan masa 1 hari.

Tapi serius gua cakap kalau lu orang tak paham apa-apa lu orang bosan. Gua taknak cakap banyak. Lu orang boleh belek-belek kat sana sini lah.


notabukulima: Sekali lagi team faveret gua England masuk ini WC dengan bergaya sama macam RWC bukan macam FWC. hahaha

No comments: