Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Tuesday, May 10, 2011

SYAITAN

Perghh memang gua hidup dalam kesengsaraan bukan sebab takde bekalan air atau api tapi bekalan internet. Serius punya sengsara. Seperti ada benda yang gua terlepas dan gua tak mampu lepas. Sampai nak menganjing Chelshit yang kalah tu pun gua pendam 2 hari. Serius tak tahan dan sebab tu gua nak buat entry gua pasal dorang.

Ya !! 2 tumbukan padu syaitan ke udara. Memang puas hati punya tumbukan tapi kalau gua tengok dengan membe-membe lagi puas sebab dapat menganjing secara terus takde pendam-pendam ni. Dan seperti biasa mana-mana team yang kalahkan Man Utd PASTI akan KALAH pada game seterusnya. Sabar ye Arsengal. HAHA. Korang memang main EPL sebab nak kalahkan Man Utd je kann? HAHA!!

Kepada David Luiz, This is how we doing things. We do what we want and bare in your mind this is MANCHESTER UNITED!! *ala-ala gaya Dom cakap This is Brazil !!


2 comments:

nurul syazana said...

sy tgk jugak ! bkn setakat tumbukan padu, tendangan hebat turut serta haha

Amirul said...

kannn...suke chicarito !! <3