Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Sunday, September 5, 2010

HARI LAHIR

Semalam genap abah gua umur 49 tahun. Takde surprise party hanya duduk makan satu family je. Gua hanya bagi hadiah masa je kat abah gua. Masa gua dihabiskan dengan menolong abah gua kerja semalam ekoran Brader Klang II, Dino dan Otoi lesap tanpa khabar berita. Yang tinggal hanya Brader Klang. 'Seronok' juga kerja masa bulan puasa ni. Masa buka puasa memang gua tak pandang segala lauk pauk yang terhidang kat atas meja tu. Gua nampak jus tembikai dalam jug besar tu je. Perghh...memang sedap jus tembikai bikin sendiri ni. Lu orang boleh teguk sampai perut kembung dengan hanya berbekalkan modal sebiji tembikai RM3.37. Kalau gua lepak-lepak kat padang mahu kena cas RM3.50 untuk gelas besar. Nama je besar tapi kuantitinya sikit. Gua rasa air tu sepatutnya dipanggil Ais Kosong Gelas Besar.


SELAMAT HARI LAHIR ABAH!!

"Ni tahun last abah nak rasa umur 40-an. Tahun depan dah 50-an dah"

Rilek lah abah...umur tak penting tapi jiwa penting.huhu.




notakeklapis: gua nak tulis semalam tapi sebab gua tak berapa nak ada mood. so gua tulis ini hari...

No comments: