Buah-buah yang jatuh berguguran perlulah dikutip sebelum ia dikebas orang atau sebelum ia luput

Tuesday, December 14, 2010

GEMINID


Semalam sementara gua menunggu Setan Merah bertarung dengan Meriam Buruk gua belek buku biru gua. Ada seorang apek ni asyik post pasal Geminid ni.

"Haishh, tak dapat nak tengok Geminid sebab mendung sangat" 30 minutes ago

"Yeay, dapat tengok sikit even kabur-kabur sebab mendung" 15 minutes ago

and so on sampai dia terlelap.

Jadi dengan memakai gugel gua belek-belek pasal Geminid ni. Banyak yang gua jumpa.

Tanpa buang masa gua pun bergegas keluar rumah. Lama juga gua tunggu. Gua tak tahan dengan nyamuk-nyamuk gua masuk dengan hampa. Gua pasang azam nak tengok tahun depan.



notasetan : Semalam memang berbaloi gua jaga malam tetapi Encek Rooney mengapa kamu masih begitu? Hmmmm

No comments: